Majbrasan =()

Igår var det jue majbrasan, var där med Ellen och Emma =) fast vi kom lite föör tidigt så vi höll på att frysa ihjäl så vi stack innan brasan var tänd =( så jag hann aldrig se den =( Baaajskååårv! Haha men de var jue kul endå :) vi for till Malin och hoppade studsmatta sen och då kom Josef, henke och Jesper dit ocks¨å, wsen gick vi till Ellen och åt godis och såg på hockey, jag och Emma sov där och sen på morgonen så stekte vi i solen på malins studsamatta då med =) haha...

Nu kommer svaren på fråge sporten... (de rätta svaren är under strykna.)


Vad heter jag i andra namn?
1: Sofie
2: kristina marie
3: linnea
4: Anna teresia

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - --

Vad har jag haft för djur?
1: 1 katt, 2 kaniner och 1 häst
2: 1 kanin 2 katter och 1 häst
3: 1 katt 1 kanin och 1 hund
4: 2 hundar 1 katt och 2 kaniner

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Vad heter min syrra i andra namn?
1: olivia
2: rut
3: sofia
4: maria

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  -

Vilken månad fyller jag år i?
1: Agusti
2: juni
3:december
4: oktober

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hur många gånger har jag flyttat?
1: 2
2: 1
3:0
4: 3
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Och vinnaren är....
Agnes! ( www.agneess.webblogg.se )
på andra plats kommer....
Jossan (hon har ingen blogg)
och på tredje plats kommer....
Fia ( www.mesheandme.blogg.se )
de var alla som röstade och Agnes pris kommer såsmåningom =D
- - -

Vad tycker ni jag borde skriva lite mer om på bloggen tillexempel att jag ska ha mer hissa och dissa eller mer frågesport ja eller nåt sånt... Jag behöver hjälp med det så skriv på bara!



Här var kvällens sysselsättning: 
Jaha =)


Och sen kom Betty å Joppe förbi =)




Och vi sjöng....


Yeeii! Haha











                                                                      


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv; åh tack du !:) Du med :)

2009-05-02 @ 19:02:56
URL: http://alexxandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0