Sommar, sommar å sol, havet å viden en doft av jordgubbsglass.

Halloj alla bloggizar =) Elin sov jue hos mig inatt och vi steg upp kl 20 över 7 för att jhon skulle ha match. men när hon cykla dit gick ja å la mig igen XD sen var det steèk resten av för middan men efter kl 112 for vi till Hanna (.O) och vi hoppade studsmatta, åt glass och åkte tandemcykel och Hanna lärfe mig åka rollerblades :D kulkul (bilder kommer senare) sen när jag åkte hem träffa jag Maja å fIA de var kul, efter maten så for vi till Maja och vi satt på bron med hennes lap top och då somande jag XD haha piinit! eller somna och somna jag typ halv sov hihi XD

P.s innan vi for till hanna fick jag en ny tröjja som det stod dig This på, den såg ut så här:

<object width="450" height="300"><param name="movie" value="http://www.ginatricot.com/external/productbanner/main.swf?productID=26186368_se"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.ginatricot.com/external/productbanner/main.swf?productID=26186368_se" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="450" height="300"></embed></object> 

Vet inte om den koden funkade men det ska tydligen bli bilden av tröjjan jag köpte XD haha den var iaf rosa och kostar 99kr på gina ..

Här e iaf nåra bilder från ikväll:






:D byee!

Kommentarer
Postat av: Fia

Fulaste bilden ever!!!

2009-05-18 @ 16:03:29
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0