Städaaaaaaaaaaa

Tjohej! Jag sitter i ett fika rum på mimerskolan (tror det hette så) FÖR JAG PRAOAr (oj råka hålla in caps) hos linda som är städare.... de här har jag gjort:

åkt till ett dagis skurat sopat och stadat toan sen åt jag en macka sen for vi till östra gymnasiet och där fick jag tömma papperskorgar och torka bord sen for vi hit och nu e det en slags pause så jag har legat och sovit i en säng här XD lyx lyx haha snart ska vi fara och käka på Frasses och sen städa lite till haha 




                                                                                                                                                                                Puss  &  hej // StädaRN

Kommentarer
Postat av: Fia

HEjjja städarn ;)

2009-05-04 @ 17:09:34
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0