Tildisen

Hej, sitter här med Tilisen i knät och hon sjunger "andra sidan är ni klara jajja mensan fattas bara" hahaha Jag ska passa henne tills pappa kommer... Ikväll ska  jag på träning sen kommer hilda och ska göra sig i8 årdning hos mig för vi sak ppå PaRTyy hos betty, hon har fyllt år! längtar Jag fick veta klasserna idag! jag hamnade i 7b

1. michaela ackemo

2. karla fabiola aguilar escobar

3. julia algotsson

4. anna bergman

5. ines danielsson

6. amanda egervall

7. fia gustava hildingsson

8. nathalie hjulborg

9. anja johansson

10. klara johansson

11. emilia jonsson

12. linnéa jonsson

13. maja larsson

14. johan lind

15. tobias lindqvist

16. mikael löfgren

17. ellen mattsson

18. fia mattson

19. amel mujakovic

20. andreas nathanael

21. david norén

22. elin pudas

23. edvin smedberg

24. jonathan säfsten

25. emelie öhgren

De är min blivande klass! fast jag hamnade inte med alla som jag ville men iaf dom flesta. Jag kommer sakna min gammla klass! men det bvlir säkert bra i den nya också. Vi MÅSTE värkligen göra nått kul alltså 6:orna på min skola! Jag kommer sakna alla så sjukt mkt! inte ens en endaste har valt linnea alla dissade mig och valde TC ;( aja får försöka hålla kontakten med dom iaf!

Eftersom att ingen röstar på galssarna så vinner Alla! haah

28/5-09 : Klasserna åker till megazone och är på fortet och på kvällen äre muskiafton! åå så kul :)





                                                                             


Kommentarer
Postat av: maja

Blev skit glad när jag såg klasserna, missar allt vi gör med nya klassen, men, men! Jag, du och fia kom tillsammans! <3

2009-05-15 @ 15:22:33
Postat av: Elin:)

:]

2009-05-16 @ 11:53:19
URL: http://norrlanningarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0