Cause the ones who love me, told me to stop. like home girl can`t catch shirt if it drops.

Hejjigen<3

 

tänkte lägga in lite bilder på nåra finaa kläder,, det var så längesen sist jag gjorde det!

Från H&M

Jag gillar tröjjor med knappar :) 199kr

Från Monki:


GAAH jag älskar den hära! så där sköny mysigt stickad:) 499kr

Från Cubus:


Den här och ett ar mjukis byxor är ju helt perfekt ;) höhö 299kr
 
och de här till : (:


MYHSIIGGAHHH!


Hissar ni eller Dissar ni mitt "klädtips"?



Nu hittar jag inge mera kläder så det här får räcka! :D


det gick inte att kopiera kläder från GINA TRICOT, annars hade jag såklart gjort det,, det e min favvo affär,, ÄLSKARDEn<33


aja nu skaja gå e as hungrig!




PUSS


Kommentarer
Postat av: frida

De översta va fina :)

2009-11-23 @ 18:06:39
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: Hanna

riktit fina tröjor från h&m:) en sådanvill ja ha:)

2009-11-23 @ 18:26:09
URL: http://glissgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0