Every night in my dreams, i see you, i feel you.

Hejhej alla sötisaR<3

sorry, att jag  inte skrivit nått på morron, men jag har iaf set på en film,, Släkten är bäst. den är så där roligt pinsam. asså  så att man tänker ba: NEJ NEJ N EJ gör inte så tex. XD


Ni fattar säkert inte...
jag suger på att förklaraXD

haha


och jag har ätit det här till lunch:


HAhah,, fast visserligen såg det inte ut sådär...



Här e lite coola bacon och ägg saker :D


Hihi nån som känner för att gå såhär till nästa maskerad? :D

Ihihihi så söt!

YÄÄ såg ut som nått Ronald MCdonalds skulle kunna ha på sej :D

Söt tröjja! :D

Asså den här tavlan! jag tror jga smällter!




deet var allt för detta inlägg :D



PUSS`N


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Tack så jättemycket! :D

2009-11-26 @ 12:31:09
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0