I know you now my boyfriend is out the town

Hii dear ;)

haha igår sov denna söta flickaa hos mejj<3

det var fettkul! vi passa tilde ett tag för mammi å papi var på after work.. vi baka pizza å åt godis ;)

idag kom också denna sötis hit till oss<3

Dety var kuligt!


Ikväll åt vi BakadPotatis med räkröra å keso å massa annat gott! mmm<3
och efterrätten var också god, som min snälla farmor skickat, hemma gjord glass med hackad choklad och annanas + damsugare<33 mums! ;D


ikv ska jag  nog ba va hemma å se nån skräckis me mamma å pappa:)

den heter typ Drag me to hell och handlar om.. ja kolla på trailern,, jag har lixom inte sett den förut men den verkar bra :D





Jag skriver nog mer sen ikv tror jag om jag hinner ;D det här innlägget tkr säkert alla var skit tråkigt och ingen orkar nog läsa det,, eller ingen orkar nog ens läsa min blogg menmen...


ni som gör det... komentera :D



kyssar & Kramar :*

Kommentarer
Postat av: Hannaaaaaaaaaa

den verkar bra men läskig:]

2009-11-14 @ 19:25:48
URL: http://glissgloss.blogg.se/
Postat av: Mattis

Måste göras om snart! :3 niceeee film

2009-11-14 @ 20:51:00
Postat av: Fia

Fy fan!! Tänker aldrig se den där jävla filmen !!

Hojja!

2009-11-15 @ 17:40:09
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0