tik tok, im a clock from the bottle of your heart.

Tjoss:]

Nu e vi framme :D

Här kommer reklam videos,, både bra å dåliga.

Roliga:

ÅÅH ica reklamerna e så roliga! å jerry är så söt! det finns ju 3 delar om ica jerry(praktikanten) och den här tkr jag är bäst, de andra e lite kränkande för utväcklings störda...

´

Hihi söt sköld padda!! 


Den här hittade jag nu på youtube,, har aldrig sett den förut, men den var rolig..:D


Videos som man blir glad av:


ÅÅÅH JAG ÄLSKAR ÄLSKA ÄLSKAR DENNA REKLAM!!!!!!!!!!!!!<3 jag vet inte vrf men låten e som skön och jag blir glad så fort jag hör den! <3333


Den här e ba lite små skön ;)


asså den här e så söt, å bra gjord! och alla små gubbar som springer omkring, så söta åsså blir man så sjukt törstig på cola!

HAT VIDEOS:




ASSÅ JAG HATAR DEN HÄR SÅ SJUKT MKT!!! BLÄÄ, de är så fult, å trollet e så äckligt!Varje gång den e på tv håller jag för öronen å blundr så mkt hatar jag den! X(

 

 


Den här e bara allment jobbig!!



nu ska jag gå å äta..


PUUSS`N

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha sköön reklam :D

2009-11-25 @ 13:02:38
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: frida

Reklamer kan va trevligt ibland ;)

2009-11-25 @ 14:30:11
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: F.B.

hahahah den översta är så rolig ! :)



hatar med den sista ! ;O



fin blogg ! :)

2009-11-26 @ 14:50:11
URL: http://feliciablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0