When it`s something strange

hejj

jag harnyss faksineerat mig mot svinnfluensan idag ;) eftersom jag e i riskgrupp... det gjorde inte ont alls!:)

Nu ska  vi till emma å ida å äta där :D


alla i skolan sjng låten eddie sjöng i fredags och nu mins jag inte hur den går och vad den heter, SÅ STÖRANDE!

Jag har upptäckta att det e sjukt kul att titta på bröllopsklänningar!

vilken tkr ni e snyggast?:

Fin men där nere ser det lite föör skrövligt ut!


fin lite annorlunddaah :]

HAHAHAHAAAHA,, så sjukt ful!

COOL! men  jag hade nog inte viljat ha den rosa det e ju som vit det brukar vara men endå lte kul att gifta sig i den ;)


Den här var väll... okej men det ser ut som värra BARBIEklänningen! Den kan kissie gifta sig i XD hahah

ÅÅH vda fiin! hjag vill typ giifta mig i den XD hah men den kanske inte e lika fin om hon inte håller upp klänningen...


COOL! tänk kännslan att gå i en så stor klänning!!! Måste va kul!

TRÅÅÅKIG! den ba hänger ner!

nu ska jag å pappa handla på "super ica" (super market*) och där finns de ju as många prov smak saker så det blr väll min mellis då X) sen far vi till ida å emma :)



Puss`n


Kommentarer
Postat av: Anonym

men man brukar oftast få feber när man vaccinerat sig mot si::/ du får inte få feber på övernattningen:(

2009-11-11 @ 16:45:01
Postat av: Fia

Gjorde de ont?? :]

2009-11-11 @ 17:05:18
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Betty

Zorro är död :(:(:(:(:(:(<//////////////////3333

Kan inte fatta det :(

2009-11-11 @ 19:32:13
URL: http://bettynorbergs.blogg.se/
Postat av: hanna

men har du kvar lappen?:) för då måste din mamma eller pappa fylla i, sen lämna till ulf i kiosken eller på ug:)

2009-11-12 @ 19:01:55
URL: http://glissgloss.blogg.se/
Postat av: hanna

men har du kvar lappen?:) för då måste din mamma eller pappa fylla i, sen lämna till ulf i kiosken eller på ug:)

2009-11-12 @ 19:02:09
URL: http://glissgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0