´dvrtfayhkerfgueruiweyiruyeu ygeuri egrekl rhefgkjr! "inget att skriva"jdhfdhfjdjfosueypt vrhtgil

hääi;))



jag har inte kunnat skriva på länge eftersom jag har svininfluensan... men idag mår jag mkt bättre:)
Första dan jag fick det var det i tisdags och då mådde jag värkligen skit! har nästan aldrig varit så dålig, jag bara sov å sov och när jaf var vaken kräktes jag och hade ont.. typ överallt.,

men nu ska jag inte skriva om mig och hur jag mått.. :D

---

idag har mamma jsg och tilde gjort nyckelringar av nån slags modellera/suddmassa.. (minns inte vad det hette..) 


tilde gjorde en grön panngkaka, en nyckelpiga och en rosa vit boll med pärlor på X)

Jag en dödskalle och vårat hus till husnyckeln

 och mamma 2 hjärtsn och en nyckelpiga
:)

sen när dom var klara skulle man stoppa in dom i ugnen..'





vårsa blev totalt fail! de blev platta och utsmetade och konsistensen känndes som ´grillade marchmallows! inte så fina som vi trott precis..

ungefärsåhär såg de ut när de kom ut ur ugnen:


hahahahahaha


snyggt vaa? :D











Kommentarer
Postat av: Hannaaaaaaaaaa

hahaha, söta ;] funkade do bra?

2009-10-16 @ 16:19:45
URL: http://glissgloss.blogg.se/
Postat av: Fia

Hahah gulligt ;)



bra att du mår bra dåh ;D

2009-10-16 @ 16:41:04
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0