How could you be so, cold as the winter wind when it breeze

Hejsan svejsann :)

VAD SKA JAG SKRIVAA?
jag brjar få brist på ideèr..
Vad tkr ni om att läsava tkr ni hatt jag ska skriva ge gärna ett förslag! :D



Men idag blire nog lite roliga bilder på rologa saker ;)

Muskik:

Med denna lilla fiol kan man spela flera kända låtar genom att dra stroken mot fiolens strängar :D
SÖÖÖT






Det här är lika dant som ett piano/keyboard, Fast ungefär lika lätta som ett par trädgårds h
andskar! man sätter på sig handskarna och sen sätter man på sig hörlurarna och sen spelar man på tex. bordet och man hör vad man spelar ihörlurarna !

Låter ganska smart å kul!

 
Det här är ett slags guitar hero fast man sätter fast den p¨å skärpet, sen tar man plekrtumet och spelar på den orangasaken med en dödskalle på då låter det ssom en riktig guitarr! dessa låtar finns med:Smoke on the Water, Ace of Spades, Iron Man, More Than a Feeling och You Really Got Me. Det ingår även fem stycken freestyle-riff.

Här e ett litet klipp som visar hur den fungerar :D


Vad skulle ni hälst vilja ha av de här grejjerna? :D


Kram emelie

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Nää, min syster ska dit skrev jag ju? :P

Jag svarar på kommentarer, du då? :)

2009-10-26 @ 19:15:53
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Fia

Sv: Haha okejj bra de^^ <33



Mmm tyck jag meh ^^ fahsion bby ;)

2009-10-26 @ 22:53:26
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Alexandra

spelar du något:)?

2009-10-26 @ 23:03:14
URL: http://busiiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0