Mony makes the world go round, people makes then they allways doing

♥Hejjw ;D

Fia sov hos mej igår,, det var skit mysigt! sen på dan tog vi det lungt och chillade ;) NU e jag hos Farmor å Farfar , jag ska sova där iinatt ;) sen imorn ska jag förmodligen va med Agnes eller nån annan kompis från stöcksljö<33 det var så längesen jag träffade er!! :(  saknar alla er!


JAG SAKNAR ♥SKOLAN♥ SJUKT MKT JAG VILL INTE HA LOV!!!!!


Najj,, jag skojja bara^^ det e sjukt skäönt med lovc!!

Idag flyttade vi stampes bur upp till altanen, han får det nog bra där eftersom förut regnade det och snöade det in i hans bur men nu äre ju som rätt  tätt! :D

Älskar min stampe<333




Kommentarer
Postat av: Moa

as härlig design! :)

2009-10-25 @ 21:40:07
URL: http://saveusinyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0