oops i did it again, i play whit your heart, im lost in the game, oh baby baby

JAG KOMMER ALDRIG PÅ NÅ LÅT TEXTER TILL RUBRIKEN SÅ DET BLIR BARA DE FÖRST SOM PLOPPAR UPP I HUVET PÅ MIG!

jag får damp! men aja det e väll ändå inlägget som e värt att läsa inte rubriken! om nån ens orkar läsa min blogg!?

asså på statistiken är det många som går in på den men jag får nästan inga komentarer så komentera gärna innan ni går,, bara så jag vet att nån iaf läser min bloGg,,  bara för att det  e så kul att få komentarer! :d HAHAHA


Vad tkr ni om de här?




rätt svåra att gå i! foten blir ju böjd som en ostkrok och klacken e ju lika lång som eifeltornet!Precis som på bilden med svart ram nedanför här:
Tycker ni dom var snygga eller fula?  jag tkr dom var ganska fula men endå lite häftiga,, men skulle absolut inte vilja ha sånna skulle int ha kunat gå i dom!


Och runt den röda ramen har jag målat en fot i skon, såhär skönt blir det,, dom röda märkena visar vart man kommer få ont av i denna sko,, iaf  vad jag tror XD

hahah  paint 4 life!<333




nu ska jag dra och äta   BULLENSPILSNERKORV<33

så gott :D

'


herråhh<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Inte vackra skor, hemska ;)



Bullens är mums.

2009-10-18 @ 12:26:52
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: agnes

hahahhaam ne emelie antagloigen så är det precis som vanliga skor innuti, de ser bara annorlunda ut, ;p

2009-10-18 @ 14:15:34
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Fia

HAHAHHHAH paint for lajjf ;)

2009-10-18 @ 17:20:21
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Hanna

HAHA coola men ganska fula!!! hehe

2009-10-21 @ 16:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0