sometimes i close my eyes and see the place...

Hejj  JAG ÄLSKAR ENSAM MAMMA SÖKER! 

 

Har e en liten parodi från  förra ¨årets ensam mamma söker.. Den är så sjukt rolig XD



hahahahahhahahah 


hÄR E också typ världens knäppaste och nästan lite läskigA video,, det fanns ingen webbadress så jag kunde inte  lägga ut den på bloggem  men klicka här så kommer den upp



osv. ida var jag på stan med söta tjejeerna<33 och jag åkte hem lite tidigare men när jag åkty såg dom FOKI! GISSA OM JAG BLEV AVENSJUK?! men dom våga inte säga nåt till henne :(  

men nu ska ja va lite social me mammi å pappi

= SNYGGASTE HÅRET I VÄRLDEN!!!

herråh

Kommentarer
Postat av: agnes

hahaha, mina vänner går på hennes skola och ser henne varje dag ;p

2009-10-05 @ 21:09:56
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Hanna

äälkar foki:)

2009-10-06 @ 17:19:24
URL: http://glissgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0