YOHANNAH IS HERE!

Nu är Johanna här o busar! 8D Vi ska ha film och datalaning ikväll jag o Emelie x''D Gud vad roligt!
Jag sitter här o käkar utav hennes godis nu när hon inte får se vad jag skriver + hon är på toa (a' <''3
Vi har och ska spela ett spel som hette Zatacka under kvällen, Skiiit roligt är det iallafall! :}
Vi ska oxå försöka hålla oss vakna tills minst klockan är 3 på morronen, så var gärna social med oss =''D

Jag råkade klicka bort mitt förra inlägg jag skrev, Jag hatar Emelies mus till datorn ;''o Nu hörde du det!

Emelie<3
Du är en underbar vän
Som jag lärde känne en sådan kort tid.
Jag älskar dig <3
Alltid kommer jag finnas för dig, gms (:
Alltid är ett starkt ord, som jag gärna håller för dig.
Jag hatar att vara utan dig.
Även om du är äldre, gillar jag dig högt.
Jag kan inte beskriva hur jag gillar dig, Emelie Öhgren..
Johanna Vikström finner inte rätt ord för det ;c) <''3

Men du ska veta en sak:

Jag lämnar dig aldrig<3

Ps. Jag kommer att skriva mer om du inte trodde det! Yohannah busig igen 8D Känner flummet komma! XD Ds.

<--- Yohannah in Emelie Paint style 8D Ganksa oseri XD
 <-- Emelie in Paint Style 8D Haha <3

// Yohannah <3 - En blivande bloggare som äger NotFound, men inte ännu :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0