Dans,Fia,FotbollOchLiteJohannaX)

Hääi mina sköna bönor♥

Idag så var det nån slags marknad i röbäck som jag mamma tilde och johanna for på först ville jag inte fara men när mamma sa att det fanns Kineser och tailändare som sålde asiat mat och astt hon kunde bjuda mig så sa jag JAA! :D

Och idag kom min älskade Fia och maja HEM!!!!! fast har inte träffat Maja men just nu så sitter jag vid fias dator och skriver....:D


jag hade match idag FINAL"!!! vi vann med 8-2 och jag gjorde ett mål,, äntligen!!! XD

vid 4 så földe jag med jojo och fia till d4eras dans fett kul! :D nä nu ska jag gå och va lite social me FIALOTTAPOTTA! och snart kommer JOHANNAKOPANNA !"







så see U :^*  ω   <----detta är en rumpaaaaa om ni undrar^^  /FIAAH & EMELIH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0