Ellen hela helgen =)

Hejsvejs♥

i helgen har jag varit med Ellen,, asså  sen i fredags, och på lördan sov hon hos mig och jag åt hos henne varge dag utom idag till middag då var jah tvungen att äta hemma,, fett kul helg!

Igår bakade vi:



Kladdit värre*



TADA*
 
Jevligt gott* =)

 

Nu ska jag lägga in de rätta svaren från låt tävlingen:

 

Minns ni detta:
Gissa vad det e för låt, låten kan vara översatt till svenska (eller engelska beror ju på vilket språk det e på) eller bara skriven som vanligt vinnaren vinner en KRAM=)



låt 1. i close my eyes and the flash back starts, im standig there........

Det rätta svaret till nr 1 är: Love story med taylor swift



låt 2.  She was more like a beauty queen from a movie scen....

Det rätta svaret till låt nr 2 är: Billie jean med michael Jacksson


låt 3 (översättning).. älska mig, hata mig, säg vad du vill om mig....'

rätt svar till låt nr 3 är: If you seek Amy med britney spears



låt 4. if you put me to the test and you let me try...

rätt svar till låt nr 4 är: Take a chance on me med ABBA


låt 5 (översättning).. Jag ska berätta att jag älskar dig, kyssa eller krama dig  för jag bluffar...

Rätt svar till låt nr 5 är:Poker face med Lady gaga

- - - - -

vinnaren är:



FIA MATSSON!  KRAM Å DEEJ hahah grattis! 

hennes svar var så här:

1. Taylor swift - Love story √
2.VET JU!! Så jävla irriterande kommer inte på!!
3.Britney Spears If you seek amy √
4.?
5. ingen jävla aning :S
--
alltså 2 rätt  =)



NU ska jag gå ner och hosta lite..

pussHej<3


Kommentarer
Postat av: Fia

Sv; Hihi gör de de e askul ^^



Woohooo ja vann ^^ hihi var säkert oxå den ända som tävla men :P

2009-09-21 @ 08:16:54
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0