HellöW min kära bloggläsare<3

sjuk idag också.. ska förmodligen va hemma imorn också fast jag har blivit lite bättre =) och kkl 1 ska jag till tandläkar`n också (imorn alltså)

här kommer en liten tävling bara för att=)

Gissa vad det e för låt, låten kan vara översatt till svenska (eller engelska beror ju på vilket språk det e på) eller bara skriven som vanligt vinnaren vinner en KRAM=)

låt 1. i close my eyes and the flash back starts, im standig there........

låt 2.  She was more like a beauty queen from a movie scen....

låt 3 (översättning).. älska mig, hata mig, säg vad du vill om mig....

låt 4. if you put me to the test and you let me try...

låt 5 (översättning).. Jag ska berätta att jag älskar dig, kyssa eller krama dig  för jag bluffar...
--------------------------------

Det var alla svaren kommer nån gång i ett annat inlägg =)  


deet här inlöägget blev så  tråkigt utan bilder så haär kommer nåra =)
 
Kolla på de här handmålningarna! helt otrligt!










coola va?! vilken tkr ni var finast? =) Jag tkr nog... hmmmm jag kan inte bestämma mig X) alla var häftiga!








Kommentarer
Postat av: Fia

Höhö askul tävling nu när jag oxå e sjuk ;p

hehe ^^

1. Taylor swift - Love story

2.VET JU!! Så jävla irriterande kommer inte på!!

3.Britney Spears If you seek amy

4.?

5. ingen jävla aning :S



Guu va coola handgrejjjer!! <3

2009-09-04 @ 13:05:27
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0