HostHost^^

HäJzaN^^

Idag steg jag upp kl 07.45! för jag har nån jeWla förkylningsHost :/  Idag e de första handbolls träningen för iår! men kan inte va med pågrund av min gosta :(  men ska dit en liten stund endå för vi ska få nya matchkläder =) NAJZIGT VÄRRE!!

sen åker jag nog direkt till ELLEn =)   <33

Vad ska jag skriva?  hm......... kl typ 8 på morgonen??



Jag tror jag kan visa lite tips från min favvo pryl sida=)

JAg ska ha stt speciellt "tema" på idag,,, Alltså : GODIS och MAT SAKER




Första bildern är: en CHOKLAD FONTÄN! så sjukt gott, man doppar frukter tex. bananer,annanas,fysalis och jordgubbar! och chokladen är varm!    495kr



Detta är en skedklubba!  man äter med deb och sen när man e klar så kan man suga å den som en klubba med smak av jordgbb,, det finns aven fler smaker!   29 kr


Hahahaha,, köttbulle tugummi! så sjukt! ser ine så gott ut! eller vad  tkr ni?
49 kr


Det här är klubbor meed RIKTIGA torkade kryp!! äckligt! Men tro det eller ej jag har faxktiskt haft en sådan! :S
29 kr

Nu ska jag gå och äta frukost,, sen ska jag gå och ta en liten duch hrrå<3

Kommentarer
Postat av: Fia

Så jeevla gott me en chokladfontän ^^

2009-09-20 @ 09:22:14
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0