I found a way to let you in but i newer really had a doubt, standing in the lihgt of your halo i got my angel now

Hej ;)

har varit åp gympa med Tilde idag :) Ellen och frida forockså dit fast med Pelle fett kul! :D
var med Maja en liten  stund efter skolan,, jag var helt "död" och då menar jag värkligen död sista idag!   Det var SO med Sven hahha
n ;D


nu ser jag på sImpsons :D

DETTA MÅSTE LÄSAS! VIKTIGT!:::

nyss var det en katt här (förmodligen hemlös) den var korthårig, vit med svarta fläckar och savrt svans.. den var väldigt smal och utan halsband...
Om du vet nån aom tappat bort sin kattKOMENTERA här så kan du ge mig nummret till de personerna via msn lite senare eller nåt...
den var jätte kelig och mjaoade hela tiden så jag visslade på den och den kom hit sen gav jag den lite mjölk..

men skriv om ni har nått förslag!

den såg unge fär ut så haäär i mönstren/färgerna: ( katten på bilden är inte den riktiga katten)





Kommentarer
Postat av: Elinn

Söt!



Okej : ( vrf?

2009-09-30 @ 15:53:56
Postat av: HANNAAAA

www.glissgloss.blogg.se

www.glissgloss.blogg.se

www.glissgloss.blogg.se

____

är med i fokis tävling:)

2009-09-30 @ 19:04:40
URL: http://glissgloss.blogg.se/
Postat av: hanna

GRATTISGRATTISGRATTIS:)

2009-10-02 @ 09:07:49
URL: http://glissgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0