``ingen beskrivning´´

HejIgen =)

Igår var jag först på badhuset med Tilde och sen var jag med Elin och johanna :) vi tog as mke bilder men jag har inte lagt in dom på datorb än,, för jag har ju fått en ny kamera!.. så jag vet inte hur man gör XD tecknisk man  är då! haha..

Idag ska jag va med Nathalie, och hon ska få sin försenade födelsedagspresent =)


Asså,, jag blir aldrig nöjd med mina headers och bakrunder som jag gör så jag måste nog fråga Agnes om hon kan hjälpa mig! Hon e ju jätte bra på sånt :D

JAG VILL TILLBACKA TILL BIRSTACITY I SUNDSVALL MED JOSEFINE! DÄR FINNS J*VLIGT MK GOOODIS :]

JAG VILL HA!

(LL)

-

-


Jag fick iaf lite godi :] haha

Josefine e  ju sötaste! <3

´
<3


Josefine har en cool dator som man kan se på film med i bilen! :O jag vill HA en sån määh!


Nä nu ska jag sluta för snart kommer Natta :*

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! det är väl ingen dator =) de är ju en dvd spelare?! Eller:O

2009-09-26 @ 18:05:59
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2009-09-29 @ 18:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0