Läs å komentera!

Tjoopw! ;D

e ledig idag också :/ orkar inte hosta mer nu! jag har sovit 3 timmar inatt :/ och igår vid 11 tiden fick vi åka till akuten för att jag hostade så mkt ssen på hem vägen så var jag skit hungrig så jag å pappa stannade på MAX och delAde på en ahmburgare ;D heheh,, typ halv 1 på natten XD

asså det känns inte som att det e så många som läser min blogg,, elle jo,, fia, eftersom att det bara e hon som komenterar, för det mesta, så snälla komentera mer det e skit kul att svara på komentarer :D


nu hade jag tänkt att lägga in en bild på min "statistik" på min blogg alltså vilka som besöker den å så men DET GICK INTE :( :( :@

bajjs


aja,, ska letA rätt på nått kuligt spel,, kan lägga in det snart :D

puss hej, så länge =)

Kommentarer
Postat av: HANNA

jag läöser oxåå din blogg:) ;D

2009-09-23 @ 16:29:27
URL: http://glissgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0