M+E=♥

TjopTjop ♥

om ni Undrar vad M+E står för så står M:et för MOBILEN och E:et för EMELIE :D


höhö vad skulle jag göra utan den? serriöst den e väll inte världens bästa mobil men alla låtar och alla kontakter å så ;)


jag vet^^ jag e knäpp som skriver om min mobil X) höhöh


Jag e hemma från skolan i dag jag e sjuk :/  men ikv ska jag till farmor och farfar, ci ska äta middag där=)
Eftersom att jag e sjuk så har jag ganska tråkigt så idag har jag gjort ett "quiz" ba för att det bara e skit på TV ....

Här e det...


TESTA DET! och se om ni kan se vad andra gör fast du inte har frågat den personen,, ja allså om du e synsk :D

fett kul! gör ett eget ,, klicka här!


herååH! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0