"MILOW"

hejj igen=)



Jagv sitter i vardagsrummet och lyssnar på milow,, jag har börjat tka om hans låtar iaf 3 stycken =)

"you dont ow" "one of it"  "Out of my hands" och såklart "ayo technology"!  oj det vrtr visst 4 hehe =)

och det e typ de enda av hans låtar jag hört.. nästan men dom e bra speciellet ayo och yo dont know! :D

e sjum idag också men ska nohg gå till skolan imorn iaf=)


jag hade inget att göra förut idag så jag paintade lite...


Jag tog först den här bilden...



sen blev det så här =) höhöh målade först sträcken sen gjorde jag den gråa saken sen blev det bara fler fygurer XD  fett kul att göra den iaf :)





TADA
sen blevre lite text XD


nu ska jag ladda upp lite bilder... lägger in dom på bloggen snart

heråh så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0