Turn a round,Turn a round, Turn a round, spinn a round,spinn a round,spinn a round,, im looking from my self, Sober....

HejSöt<3

Match idaah,,! eller tränings match mot nåt konstigt lag,, kl12.. KOM Å TITTA!!!  på röbäck (vid elofson hallen)  på konstgräsplanen i think..

fett kul iaf!  igår vare stan med ellen och fredags vare mys kväll med Maja, Fia,Nathalie<33 och vi åt såklar godis<3 


på fredag fyller jag år :D höhöhö :) och lördag-söndag ska mamma å papppa till sundsvall så jag ska förmodligen sova hos nån kompis =) kuliiigTH :D


nä nu måste jag gå och klä på mig,, sitter just nu bara i natt linne.. så 





                                                                                                    


                                                                                               sess :*


,


Kommentarer
Postat av: maja

du kan sova hos mig

2009-09-27 @ 16:22:18
Postat av: Elin

GRATTISGRATTISGRATTIS!



Sötbild!

2009-09-27 @ 17:09:43
URL: http://treplusett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0