yoko, Yamayioko and totoo =D

hejzann=)

Hemma idag också men är mkt bättre! Har sett scary movie 4, i 5:an såg vi den med klassen och alla garvade typ ihjäl sig, det var inte lika roligt att se den ensam, men jag skrattade ju endå!

Den handlar om:

Anna Faris och Regina Hall spelar återigen de älskvärda dumbommarna Cindy Campbell och den sexgalna Brenda Meeks. I den fjärde filmen förenas de med Craig Bierko som den trevliga men oförstående Tom Ryan. Tillsammans kämpar de för att rädda världen från en hänsynslös utomjordisk invasion. Cindy flyttar in till en gammal dam för att kunna ta hand om henne. I och med det blir hon granne med Tom. Senare upptäcker hon att huset är hemsökt av en liten pojke och hon ger sig iväg för att hitta hans mördare och förstå vad som låg bakom mordet. Samtidigt invaderas jorden av utomjordingar och Cindy måste finna pojkens mördare för att kunna stoppa dem.



Den här filmen är alltså en Parodi blandad med de här filmerna:

Saw och Saw 2

 The Village

 The Grudge och The Grudge 2

 Världarnas krig

Million Dollar Baby

Brokeback Mountain

Hustle & Flow

 Deuce Bigalow: European Gigolo

8 mile

de som e understrukna här jag sett och alla dom tkr jag e bra =)
så om ni inte har sett dom, gör det =)
------

Här e också 1:an 2:an 3:an och 5:an bland scary movie filmerna =)





Nä nu ska jag dra och äta VARMAMACKORRR<333  seeU :3


Kommentarer
Postat av: Fia

Sv; Ja du de ska du för de va så jävla otroligt!!!



Hahaha näää :P

Fatta hur glad jag blev!! :D

Sitter uppe på dörrn min nu ;)

2009-09-04 @ 13:09:39
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0