now put your hands up, up in the club, we just broke up.

Tjoppp:):)

JUST NU VILL JAG ÅKA SLALOM! :):) ngn annan än jag som vill det?^^eller snoawboard , det e också jättekul ju!

Vilken bräda skulle du villja ha?
Färglatt e snyggt :) :)
Den här var rätt så "fräsig" Hähä :)599 kr på stadium :)


Den här var väll rätt enkel, inte så  mkt lixom, men sjukt dyr! 2800 kr på denna sida





Den här finns också på sidan som står ovanför denna snoawboard :)OCKSÅ DYYYYR!4999kr! OMG men den sidan har väldigt dyar grejjor, men då är dom säkert ganska så bra också :D




Här var också nåra :) jag gillar den vita med som ett hjärta med ett L i :)


Vika skidor tkr ni e snyggast då? :)





Åh, de här var rätt fina, jag gillar rött^^ typ min favvo färg :D 
Finns på www.skidbutiken.com  2595 kr


ÅÅH GU SÅ FINAA! :) jag gillar vita skidor å snoawboards :)
De här skidorna e bra nybörjar skidor :)
3995 kr finns här





ÅÅH ennu ett par av mina favvo skidor nu, sjukt fina! (samma länk som där uppe)
3695 kr




Glöm inte komentera ;*


PUSS`N


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jga tyckte bara brädorna var snygga;p!

2010-01-10 @ 11:32:54
URL: http://enlinnea.webblogg.se/
Postat av: sanna

åh älskar att åka snowbord, alla har så roliga mönster :')) skulle vilja designa min egna snowboard :D

2010-01-11 @ 17:12:21
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0