Det finns en grupp i vårt land som kan skjuta eller slå, det är min vän, och vi kallar dom polisen.

Hejjj

min kära vä johanna är HEMMAAAAAAAAAAAA!<3<3<3 YÄÄ
saknat henne! ska va med hon å elin sen:D<3

just nu fick jag en kick på att lyssna på gangster musik:] hahah vet jag e lite galetn av mejj:]


btw, här e tröjjan jag köpte i lördags:

najjs vaah?:D 129 kr på GINAAAA<3 hah min bästaste:]


ville köpa dehär också men har inte så mkt pengar:(


99kr ( de svarta sträcken är leopard mönster )



Hittade ingen bild på den andra jag ville ha men den såg ungefär ut såhär fast masrin blå åsså stod det sea nånting:]  kosta iaf 99kr :) (fast tröjjan på bilden kostar 149 kr)



nuskaja äta muffins:]

PUSS`N

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du löshår,såg ut så på dina bilder

2010-03-15 @ 16:28:53
Postat av: Signe

Haha, jo den som du köpte funderade jag också på att köpa!;D

Ha det bra!

2010-03-15 @ 17:13:02
URL: http://signebergstrom.blogg.se/
Postat av: Emeliiie:]

sv. till anonym :



nej jag har inte löshår :)

2010-03-16 @ 20:21:12
URL: http://ememsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0