En rundtur i min smink väska:D

HEJJSANNN:D
när jag vaknade imorse såg mitt hår utsåhär,. inte såkul;D


Hahahah så snyggt,.. NOt:]

Rundtur i min sminkväska (och hårgrejjs ocksådåee:)  )

1.Rouge (fick den av carro och linda vetinte vars den e köpt )

2. foundation,. 150kr tror jag den kostar på bodyshop,. (den e jätte bra:D  )

3. Mascara,. ca. 130 kr:) (jättejätte bra, långafransar men ibland klumpar de ihopsig men om man bara tar det chill blir det alltid bra:D )







Hårgrejjsor^^

1. Gör håret mjukt och lite glansigt (jag brukar ha det på topparna innan jag plattar det)

2.den här e inte så jätte bra, men jag har det iaf tills jag gjort slut påden :) gör att håret ser fluffigare ut (går inte att förklara lixom^^)

3. Bra för olika slags hår stailingar, som hårspray ungefär fast mer handcrems aktig konsestent:D

4. Hårmouse, tror nog de flesta har testat denhär ngn gång, billig å bra:D






också min kära plattång: hahah


och såklart hårspännen HAHAH JAGSUGER^^ :D


och efter det så brukar jag se ut ungefär såhär^^:




PUSS`N


Kommentarer
Postat av: Fia

FINT HÅR JAG ÄR AVUNDSJUK PÅREJJ!!!

2010-03-08 @ 12:19:05
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: nikki:)

Jättefint hår ! <3 vill oxå ha såå =)

2010-03-08 @ 22:09:14
URL: http://nikkkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0