Meet me half way.

Hejsannn:)

Igår skrev jag inget pga. att jag fick stiga upp halv 8 för jag skulle
till docktorn och kolla upp min astma och allergi,.. jag var alergisk
mot hästar!!!!! FAN OCKSÅ DET VILL JAG INT!!! men som tur var
så var det bara lite:D direkt efter det for jag å hanna till stan köpte
ett linne från gina,... bilder kommer sen:) sen for vi Ug:D

Idag ska jag bara va hemma, måste städa mitt rum bla.
och nu kom jag just in har vart ute på gården å fota lite:D

----










Det var alla:) OBS. allabilder e oredigerade för att datorn där uppe där jag  har photoscape har fått virus:(



btw,. igår fick jag låna en mobil tills jag fått en egen! Sjuktsnällt!



Det är en Toutch!!!!!:D:D:D:D kåålt:3


nuskaja städaa;/ "suck"



PUSS`N


Kommentarer
Postat av: Fia

Fan va cool! :D:D:D::D:D

va äree för nummer?? :]

2010-03-13 @ 13:43:11
Postat av: iness

du är finareee :)<3

2010-03-13 @ 15:48:21
URL: http://charlotteochines.blogg.se/
Postat av: äälin;*

nääe kittel och borga

2010-03-14 @ 19:49:36
URL: http://bottom.blogg.se/
Postat av: Sebastian

läs min blogg

2010-11-08 @ 09:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0