Min lilla ponny min lilla ponny min lilla ponny häääääst!

Hejjs:D
kom hem från skolan för ett tag sen, sen gjorde jag lite läxa och nu kommer bilderna från fjällen!:D:D:D

(om ni undrar vrf jag valt denna "rubrik" så är det för att tilde eggade sönder deenna låt ifjällen jag å Agnes höll typ på att dö, så jävla less på my little pony) (X


Söndag:



på söndagen Åkte vi bil till fjällen, kom fram vid 3 och då var vi i stugan och packade upp gick ut en sväng å spela kort å gjorde galet snygga pärlplattor XD


Måndag:





På Måndagen så åkte vi snowboard, och lite skidor, det var kvälls åkning så vi åkte längeee!:D sedan på kvällen tjockade vi med godiiis:D



Tisdag:





På tisdagen var det superduper fint väder, så vi var ute i backen heeela dan tills liften stängde:D Skulle egentligen på badhuset men vi åkte hällre i backen:D


Onsdag:


KOLLA TJEJENSÖGON!AMAZINGGG! SÅJÄVLAFIIN!<3

På Onsdagen, var det vint väder, men blåsigt, vi köpte 3 timmars kort å åkte tills 12, då vi avslutade med varsin varmchoklad me vispgräddäää! GOOTTTT!<3 sen åkte vi hem:)


Det tog typ 1 timme  göra detta inlägg, å ska snart på träning, så får se om det blir ngt mer inlägg sednare
PUSS`N^^


Kommentarer
Postat av: aaa

MÅSTE GÖRAS O;M

2010-03-04 @ 21:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0